back to reality, or we stay in the past

2011-01-16 / 23:33:34

nothing last forever, so live it up, drink it down, laught it off, avoid the bullshits, take chances, never have regrets because at one point everything you did was exectly what you wanted to do...



haha sjuk natt igår, men det är så det ska vara.
Med klackar som får benen att se perfekta ut, men som lika lätt kan bryta av dem av att jag tar ett fel steg i snön.
booom, och vi ramlade. Shot efter shot slutade med att vi ramlade hela vägen hem, och tappade kontokort och nycklar på köpet. bråk på g, men vi klarade oss ur, även om jag startade det. men det slutade bra,
men fotbolls pojkar tofflande efter, mysfriends, och malin full som ett svin, så ler jag när jag tänker på igår.
och om du nu skulle fråga mig, var det värt det?
så jaaa! så värt, för kvällen var skoj. den kanske spårade, men roligt hade jag!
enda tills imorse, när allting var borta, och jag vaknar hos emeli? som är i sthlm. crazy
kvällen ska spenderas med tvtittande och dylika försök som i morse för att bli av med bakfyllan.
såsålänge, take ceare!



+ på dresscoden från igår, var inte bara jag som gillade den!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: