you made me stronger

2011-03-21 / 17:42:46

alla bråk dessa nätter, jag försöker låsas att det inte gör ont.

sättet jag ber på att du någon dag ska älska mig, är bara ett sätt hur jag ville ha det.

men det var så fel, kan inte ens förstå att jag stannade med dig så länge.

du slog, du tog sönder, varenda bit av mig.

du tog, du tog i sönder, ja du är så jävla kall.

du är bara ett skämt för mig

för att varje blåmärke du gav mig, för varje gång jag satt med tårarna vällandes över mig

för alla miljoner sätt du sårade mig.

du tog sönder min värld, men du gjorde mig stark.

så jag vill säga tack!

du tog sönder mina drömmar, men du gjorde mig stark!



Kommentarer!
Postat av: Anonym

hahaha tönt! du e så jävla ful tror inte att någon vill ha dig ens!

Kommenterat - 2011-03-22 / 22:08:07
Postat av: Anonym

jaha ja, kan inte malin skriva sina egna åsikter och sen stå för dem eller?

Kommenterat - 2011-03-29 / 16:49:56
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: