dont pretend that you hate me, when you only are jealous

2011-03-29 / 21:30:18
det är bara en person du ser i spegeln när du kollar dig, en person som kan se ut på 100olika sätt, om inte fler.
men när du ser på dig själv, vad ser du?
ser du den personen du önskar du var, eller ser du någon du önskar att du inte var?
Jag ser bara mig själv, spelar ingen roll hur jag ser ut den dagen.
jag är samma person varje gång, en person jag gillar att vara.
och om det är något du inte gillar med mig? Fine, dont like it.
men då är det helt plötsligt ditt problem och inte mitt, för tycker du inte om en person utan att ha grunder för det, är det du som antagligen är avensjuk.
avensjuka är ett starkt ord, och ingenting man vill vara.

men du har rätt jag kanske har gjort sakerna du säger att jag gjort,dem sakerna du säger för att ha en anledning att försöka trycka ner mej.  men jag är fan inte den du försöker få mig att framstå som. Du försöker smutsa ner mitt namn, men vet du vad bryr mig inte, för jag står frtfrande här starkare än du ngnsin kmr bli. och jag har rätt ordet avensjuka står  i pannan på dig gumman? jag ser det, men inte du för du är så inslukad i det.  och hjärtat ja menar, jag skulle också vara avensjuk om jag var tvungen att vara du.

Jag hatar mig själv när jag ska låsas att jag är stark men innerst inne så gråter jag.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: