you wont se it, but i am broken inside. im really are.

2011-01-25 / 20:52:18
du ser inte mig, du ser en fasad.
en fasad uppbyggd på en attityd som kan få den starkaste människa att bryta ihop.
fasaden som gör att mina ögon ser elaka ut, och du backar undan för du tror att det är jag.
men det är inte jag, jag är mjuk.. på insidan.
mjukare än vad du tror, minsta sak kan få mig att falla och du lyckas komma tillräckligt långt in,
för annars fastnar du på utsidan tillsammans med fasaden och det gör mig starkare, starkare och säkrare på att med en kommentar kan jag knäcka dig.
jag vill inte knäcka dig, men jag vill häller inte se dig bli starkare än mig.
jag vill vara jag utan att du ska lägga dig i.
men det går inte så länge du förblir samma person,
för du är en sådan person man riktigt längtar efter att få trycka ur luften ifrån.
som om jag vore en nål, och du var min nästa ballong.
du förstår inte, jag älskar dig det gör jag.
men om du brann så skulle jag faktist inte släckt elden.
du får mig att bryta ihop,
och så länge du ser mig som stark och inte tänker lägga ner tid på att se sanningen, är det här vi stannar.
Kommentarer!
Postat av: ja du;)

så jävla ful e du alltså!!

Kommenterat - 2011-03-10 / 19:49:48
Postat av: sarah

ah så jävla ful så de e inte sant

haha men riktigt jävla patetisk är nog du och inte JAg.

för att droppa komentarer utan att stå för vem man är? jadu, äckligt patetiskt

men sry grjeen e liksom det e bara en som har min blogg-adress och det är du, så ja vet redan vem du är. och du bevisa precis, hur jävla falsk du igentligen är.- altså jag har haft rätt hela tiden.

Kommenterat - 2011-03-17 / 21:29:49
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: