im loosing my mind, but on the same time youare losing me

2011-03-10 / 01:15:44
du är en äcklig människa.
vet igentligen inte vad jag vill få ut av det här, eftersom det inte spelar någon roll för dig.
du bryr dig inte, det är orden som formas från dina läppar
men samtidigt som läpparna formar orden, ser man tårarna från ögonen som längtar efter att komma fram.
men inte du kan du släppa fram dom, nej inte du som har blivit så tuff nu
börjar festa, börjat umgås med ''tufft'' folk,börjat försöka såra dina vänner, och tillomed tagit dina vänners killar.
hur känns det? det är frågan jag vill ställa dig, hur känns det att inners inne veta att du inte är mer än en nobody som fått för mycket luft?
för i mina ögon är du INGETING, och det har du aldrig varit.
så kasta dina äckliga ord om att jag har förändrat dig hit och dit, för nej gumman det är du själv som har skapat det monstret du är idag, ingen annan än du.
kan du inte se?
folk skrattar när du går förbi, kollar snett och går så fort du närmar dig.
undrar du aldrig varför?
tänk då efter vilken person du utger dig för att vara, från en nobody till den bästa?
va?
hur fan tänker du igentligen, du irriterar mig så groft.
men efterallt, i dont blame you.
för jag vet, det var mitt fel att jag ens släppte in en sån person som dig i mitt liv.
jag borde kollat mig omkring vem du igentligen var.
Kommentarer!
Postat av: Anonym

hahahah tönt!

Kommenterat - 2011-03-10 / 19:50:58
Postat av: Anonym

vem tror du att du är din hora

Kommenterat - 2011-03-10 / 19:51:34
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: