du äcklar mig, så mycket att dina ord slutat betyda.

2011-03-10 / 01:07:24
hur kan du njuta? njuta av att se dina vänner glida ifrån dig.
och inte några personer du bara kallar vänner, utan dem du verkligen älskade.
känns det skönt att hålla på med en kille som din kompis haft sex med?
känns det bra med rester vid din sida?
och jag undrar, känns det bra när hela världen vänder sig imot dig?
jag hoppas verkligen att du njuter av situationen, för den kommer inte stanna länge.
inte idag, inte imorgon men snart kommer du stå där ensam på egna ben när världen vänder sig imot dig.
och hur känns det då, känns det bra när du inte ens har egna ben att stå på?
för du är en svag människa, för att du gör så här.
en svag människa som trycker ner sina vänner, och får dem att må dåligt.
det är svagt i mina ögon.
det spelar ingen roll hur stark du är som person, för du har precis bevisat för mig hur svag du är.
och jag kan med ärliga ord säga, du är satt dig i en situation som är för svår för dig att hantera.
i hate two faced bitches, cuz then you dont know witch face to slap first.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: