i gotta get better, just work it.

2011-01-17 / 20:33:41
http://www.youtube.com/watch?v=MJ9jnuqmClg

du frågade om det kändes fel. om det här var något jag ville göra. men låt mig säga att jag inte skulle stått vid dig på det sättet jag gjorde om det inte var för att jag älskat dig. det kändes så rätt att vara vid dig, tills jag insåg allt. hur du lovade och lovade men aldrig gav någonting, nu är det bara så patetiskt allt du försöker göra. att du ens orkar med det, jag bryr mig inte om du har andra, jag bryr mig inte om hur många som jagar efter dig, jag bryr mig inte om du har nya varje dag för att jag vet att djupt inom dig.. älskar du mig

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH. :'(
j

Jag saknar, vill ha tillbaka.

vill inte vara där jag är nu,
allting cirklar runt i ringar,

& du är det enda jag ser.
låste upp mitt hjärta,

gav dig nyckeln
du ristade in ditt namn med en glödande sten,

visste inte, ville inte förstå ..
att den STENEN,

var samma sten som du sen skulle kasta på mig
att du skulle säga: varsegod, nu vet du vad kärlek innebär.

du glömde låsa om mitt hjärta igen,
och det versta är..
DU TOG MED DIG NYCKELN,

& nu ... nu vägrar du att ge tillbaka den,

även om jag vet att ärren av ditt namn på mitt hjärta aldrig kmr läka,

så hade det hjälpt att få låsa hjärtat, så att det kan slå i säkerhet.

med ett låst hjärta så hade jag inte behövt bli lika glad varje gång jag ser dig,
varje gång du ler,

varje gång du svär & är arg,
varje gång du hatar mig.

för ju mer du hatar mig, desto mer älskar jag dig.

hoppas du ser detta,
för du vet att jag vet, att när du ser detta,
så kommer det att kännas.
enda in i själen kmr det att svida,
eller hur lilla gubben ?

 

men nu, ........

det har gått så lång tid, snart ett år.

så gör vadfan du vill,

för nu har jag fått vila,
fått tillbaka min styrka & min kraft,

samma kraft & styrka som du tog ifrån mig och stack.

så detta säger jag med hela mitt sönderslitna hjärta.

FUCK YOU ! i'll make it trough, better without you.:)

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: