is it love, or is it just a new game of yours?

2011-01-17 / 22:52:58
jag tror inte kärlek handlar om noggrant uppdelade biopopcorn,
jag tror det handlar om avbitna naglar, sömnlösa nätter och rosa ludd i öronen (va? vad sa du? jag hör dig inte)
jag tror det handlar om sönderskrivna dagböcker och tjatiga dikter
jag tror det handlar om att leta fram färgpapper och klippa ut röda pappershjärtan för att smussla in
dem i nÂgons skÂpdörr (i en tom skolkorridor)
jag tror det handlar om att vilja att nÂgon rör ens kjol extra mycket, kramas extra länge
ser lite glad ut när man kommer gÂende
jag tror det handlar om att sälla sig mitt i vasaparken och skrika
nu kan du få mig så jävla lätt
jag tror inte kärlek handlar om noggrant uppdelade biopopcorn,
jag tror det handlar om avbitna naglar, sömnlösa nätter och rosa ludd i öronen (va? vad sa du? jag hör dig inte)
jag tror det handlar om sönderskrivna dagböcker och tjatiga dikter
jag tror det handlar om att leta fram färgpapper och klippa ut röda pappershjärtan för att smussla in
dem i nÂgons skÂpdörr (i en tom skolkorridor)
jag tror det handlar om att vilja att nÂgon rör ens kjol extra mycket, kramas extra länge
ser lite glad ut när man kommer gÂende
jag tror det handlar om att sälla sig mitt i vasaparken och skrika
nu kan du få mig så jävla lätt
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: