let be clear, this words of yours doesnt working anymore

2011-01-16 / 23:44:08

When your ex says "you will never find anyone like me" and you reply "thats the point" :)

 

jag har kommit över dig för länge sen. skulle inte vilja ha tillbaka dig, även om jag kunde. men jag menar när man ser alla söta par tillsammans tänker man tillbaka, tänk om det skulle varit vi?

hur skulle det sätt ut, skulle du försökt på riktigt eller bettet dig som ett svin. jag vet inte, och helt ärligt så kan jag inte låta bli att undra.

som att jag blottat min kropp för dig, det är inte det som gör ont.

för den har du sätt, många gånger. men mitt liv är nu blottat rakt framför dina ögon.

duvet allt det bra, och du vet om alla motgångar. så jag ställer frågan, ska du stå kvar eller ska du gå?

kan du hantera saningen eller är den för svår att acceptera, du säger mig att du inte vet.

men endå kan du inte låta bli att dissa mina samtal och sluta höra av dig,

jag menar detta är sista gången nu, visa ditt intresse eller förlora mitt.

 

säg inte att du saknar mig när du är med henne, säg inte att du behöver mig när du inte svarar mig. och säg inte att jag är den enda, när du har tio andra tjejer vid din sida, som har lyckats blivit lurade på samma sätt som mig. dina ord, dem är så starka förtrollande, men dem är över nu. jag har inset, det är bara mytomani för att du ska låta bra, inger mer än så.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: